BLOG

Pixuri Waterman Paris care pot fi personalizate cu logo-ul tau

Branduri
Office
Ștergerea filtrelor
Silviu-Octavian Huplea
Pixuri Waterman Paris care pot fi personalizate cu logo-ul tau

La Everestus gasesti instrumente de scris originale Waterman Paris care se pot personaliza cu logo-ul si sloganul tau. Stilourile si pixurile Waterman sunt instrumente de scris de calitate superioara care se preteaza excelent pentru a fi oferite ca si cadouri business partenerilor de afaceri sau celor mai buni clienti. Colectia de instrumente de scris Waterman Paris include pixuri, stilouri si rollere. Alege sa-ti motivezi si loializezi partenerii oferindu-le un pix Waterman imprimat cu numele sau logo-ul firmei tale.

 

Cuprins:

1… Despre Waterman

2… Instrumente de scris Waterman personalizate

 

1… Despre Waterman

Waterman le ofera oamenilor increderea necesara pentru a-si prezenta stilul si rafinamentul. Fabricate in Franta, pixurile Waterman intruchipeaza un stil si o gratie pariziana care au definit eleganta inca din 1883. Realizate cu materiale pretioase si cu un design frumos, Waterman este dedicat transformarii stilourilor si pixurilor sale in echilibrul perfect intre frumusete si inovatie, dand putere celor care scriu cu un Waterman sa lase amprenta rafinamentului francez.

Brandul Waterman a fost fondat de Lewis Edson Waterman la New York, iar in 1900, Waterman si-a castigat notorietatea pentru prima data la Expozitia Universala din Paris. Acolo, brandul a primit o medalie de aur de excelenta, cea mai mare distinctie disponibila.

Vezi aici gama completa de instrumente de scris Waterman.

 

pixuri waterman

 

Pixuri Waterman Fine

Din 1883, Waterman a incarnat un stil parizian rafinat cu o colectie de stilouri fine, realizate meticulos, cu materiale pretioase si design magistral. Mostenirea bogata si concentrarea fara compromis pe instrumentele de scris de calitate au facut din Waterman o marca emblematica in toata Franta. Fiecare dintre pixurile fine, stilourile, creioanele mecanice si cernelurile vibrante ofera utilizatorilor increderea de a-si exprima propriul stil si o experienta de scris rafinata.

 

Lasa o impresie de durata cu pixurile fine Waterman

Compania Waterman este un producator de stilouri si pixuri de lux, infiintata in 1884 in New York de Lewis Edson Waterman. In 1883, fondatorul companiei Waterman a inventat sistemul „Three Fissure Feed” care a prevenit descarcarea excesiva de cerneala dupa ce a pierdut anterior o vanzare mare din cauza unui stilou cu scurgeri. Compania Waterman a primit medalia de aur a excelentei la „Exposition Universelle” de la Paris in 1900 pentru dezvoltarea sistemului „spoon Feed” care a prevenit revarsarea de cerneala. E. Waterman a murit in 1901, dar compania s-a dezvoltat puternic in continuare. Sub conducerea nepotului lui Waterman, Frank D. Waterman, Waterman Pen Company sa extins agresiv la nivel mondial. In 1904 a fost inventata clema pentru stilou.

Pixurile Waterman timpurii erau fabricate din cauciuc dur si erau echipate cu varfuri de aur de 14K. De la inceput, au fost oferite ornamente si suprapuneri din metal pretios. Multe sunt inca folosite astazi, iar varfurile lor sunt apreciate pentru netezimea si flexibilitatea lor. Cele mai comune modele din epoca cauciucului dur sunt pipeta cu capac alunecat nr. 12, umplutura cu parghie cu capac cu surub nr. 52 si stiloul de siguranta cu varf retractabil nr. 42. Desi ignorat in mare masura de colectionarii din ziua de azi, Waterman C/F din 1953 a introdus cartusul modern de cerneala din plastic.

instrumente de scris waterman

In 1913 compania Waterman introduce sistemul de alimentare prin parghie. Aceasta va fi referinta pentru urmatorii treizeci de ani. In 1926 Jules Fagard creeaza compania JIF-WATERMAN in Franta. Filiala franceza va produce pixuri WATERMAN in Franta si in alte tari europene. Anul 1953 saluta introducerea cartusului din plastic. In 1967 a fost deschisa o fabrica Saint-Herblain in Franta.

In 1983, compania Waterman sarbatoreste cea de-a 100-a aniversare. Pentru a sarbatori cea de-a 100-a aniversare, Waterman creeaza The Pen, care urmeaza sa devina referinta in scrisul de lux. In anii 90 au aparut produsele pe care le cunoastem astazi. In 1992, Waterman a inventat linia Expert. In 1994, Waterman a format Hemisphere - un design care combina ingeniozitatea tehnologica si eleganta suprema.

In perioada 2004-2009 au fost create linii de produse precum Exception, Elegance si Perspective. De-a lungul timpului, Waterman a redefinit eleganta ca echilibru perfect intre frumusete si inovatie. Waterman s-a dedicat sa faca pixurile embleme ale elegantei, menite sa-i imputerniceasca pe cei care scriu cu un Waterman sa-si lase amprenta rafinamentului francez.

 

Waterman Pens Brand Heritage

De peste 130 de ani, mostenirea marcii de stilouri si pixuri Waterman l-a stabilit pe Waterman ca simbol mondial al scrisului de lux si a ajutat la progresul maiestriei scrisului fin. De-a lungul anilor, pixurile Waterman au transformat experienta scrisului intr-un simbol sofisticat al succesului. De la inceputurile umile pana la dezvaluirea unei colectii rafinate de stilouri fine, mostenirea marcii de stilouri si pixuri Waterman este una care se straduieste sa intruchipeze cultura pariziana bogata, eleganta moderna si o experienta de scris cu adevarat unica in felul sau.

stilouri waterman

 

2… Instrumente de scris Waterman personalizate

Everestus, in calitate de importator si furnizor de materiale promotionale, a introdus in gama de produse si colectia de instrumente de scris Waterman Paris. Toate modelele disponibile la Everestus se pot personaliza, devenind astfel excelente obiecte promotionale prin intermediul carora firmele, companiile si institutiile publice se pot promova, motivandu-si angajatii, colaboratorii, partenerii si clientii.

Pixurile Waterman sunt disponibile cu pasta albastra sau cu pasta neagra. Instrumentele de scris sunt realizate din metal si otel inoxidabil, fiind ambalate in cunoscutele cutii de carton albastre cu emblema Waterman. Metodele de personalizare folosite pentru imprimarea pixurilor si stilourilor Waterman sunt tampografia, serigrafia, gravura laser, doming-ul si screenround-ul.

In cazul in care iti doresti un pix Waterman personalizat cu logo-ul tau, tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne trimiti o solicitare direct de pe pagina modelului ales, folosind butonul “Solicita oferta cu personalizare inclusa”. Iti vom raspunde foarte repede pe email si iti vom furniza toate informatiile legate de pret, termen de livrare, metode de personalizare recomandate si dimensiuni maxime disponibile pentru personalizare. Daca ne trimiti logo-ul in format PDF vectorial, iti vom realiza inclusiv si simularea digitala in mod gratuit, ca sa poti analiza modul in care logo-ul tau va arata pe pixul Waterman.

Cu ocazia sfarsitului de an, a sarbatorii Craciunului sau cu ocazia altor aniversari importante din cadrul firmei tale, poti lua in calcul sa oferi cadouri business personalizate premium de la Waterman Paris. Astfel vei putea sa-ti asociezi imaginea cu aceste pixuri de calitate superioara de la Waterman, care sa le oferi cadou tuturor acelora pe care doresti sa-i motivezi si sa-i loializezi, deoarece ti-au fost alaturi pe parcursul timpului.

Vezi aici gama completa de pixuri Waterman.

rollere waterman

 

Pentru mai multe detalii despre modul in care poti folosi platforma Everestus.ro am creat un ghid detaliat in care oferim raspunsuri la cele mai importante intrebari. Ghidul Everestus il poti consulta aici.

Everestus este furnizorul tau de materiale si obiecte promotionale. Avem in portofoliu un numar de peste 40000 de produse pe care le putem personaliza conform nevoilor tale. Trimite-ne o solicitare de oferta, direct de pe pagina produsului pe care ti-l doresti, si vom reveni la tine cu cotatia de pret special si estimarea termenului de livrare. Noi, cei de la Everestus, beneficiem de peste 18 ani de experienta in domeniul materialelor si obiectelor promotionale. Suntem aici ca sa te ajutam sa identifici cele mai bune produse pentru nevoile tale, tinand cont de piata si bugetul de care dispui, si sa te asiguram ca investitia in materiale promotionale personalizate va fi una in concordanta cu obiectivele dorite.